Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

M.Amar

15. 6. 2010 14:09
Karma

Narazila jsem na Váš blog až teď, ale po přečtení jednoho (tohoto) článku vím, že se sem budu určitě vracet. Navíc, Indie je mým velkým snem, tak si ráda něco o ní přečtu prostřednictvím vaší osobní zkušenosti, a ne jen strohých faktů z Wikipedie. :-)

Díky za hezké, nekonfliktní čtení (kterých je tady na idnes, bohužel, spoustu).

0 0
možnosti
QNT

qui n tana2

28. 11. 2009 20:31
karma

ja kdyz jsem sel do Indie, tak jsem si v autobusu vzpomnel, ze jsem nechal doma spacak ... a vsechny dulezite informace nam bylytaky k nicemu, ale o to to bylo vetsi dobrodruzstvi. akorat ja jsem necestoval Bombaj, ale spise sever :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1087x
Narozen v Praze, žije v Brně, pracoval v mnoha - často velmi odlišných - profesích. Dnes se živí jako překladatel, tlumočník a učitel angličtiny na volné noze. Miluje rokenrol, blues, boogie-woogie, dobré jídlo a zajímavé knihy a filmy.